יום שלישי, 10 בינואר 2017

שילוב מותגים בעלילה:
הטמעת המותג, המוצר או השירות כחלק בלתי נפרד מהעלילה של יצירת הטלוויזיה. לפיכך, תנאי הכרחי לקיום עסקאות מסוג זה הוא שילוב המותג בהקשר העונה על צורכי המפרסם (לדוגמא יועצת השקעות שהמליצה על בית השקעות אלטשולר שחם במהלך הסדרה מסודרים.)



הכתבה קשורה לשילוב מותגים בעלילה משום שהיא מראה את אחוזי ההצלחה של המותג "פרטנר" שכמעט ולא פרסמו את המותג בטלוויזיה לעומת מותגים אחרים שפורסמו בטלוויזיה יותר.
בכתבה מראים מחקר הבודק את אחוזי ההצלחה של השקת המותג חדש באמצעות פרסום בכל אמצעי המדיה - מלבד טלוויזיה לעומת מותגים אחרים כמו: הוט מובייל ופלאפון שפרסמו את עצמם הרוב בעזרת הטלוויזיה. התוצאות היו מאוד מפתיעות, המודעות והאהדה למיתוג החדש של "פרטנר" רשמו מדדים טובים מאוד למרות שכמעט ולא פרסמו בטלוויזיה אלא הרוב באינטרנט, ברדיו,בעיתונות ובשלטי חוצות. ועשו בנוסף עוד מחקר שהראה תוצאות דומות.
ממחקרים אלו ניתן להסיק כי אולי עדיף למפרסמים להשקיע יותר כסף בפרסום באינטרנט מאשר בתכניות הטלוויזיה.
הפרסומת שאיש לא ראה בטלוויזיה - אך רבים זכרו שצפו בה

תוצאת תמונה עבור שילוב מותגים בטלוויזיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה